Wednesday 5 December 2012

TenTang AkusS..





Assalamualaikum... (cewwah...)


Tuk First post ni just nk bgthu serba sedikit sal aku dan kenapa bt blog ni..
aku ni simple je..(simple tu ringkas..bkn mknn mhupn minuman)..
masih belaja.. 
kos Medical Degree (I.M Sechenov First Moscow State Medical University)
asal Terengganu,K.terengganu.. (
nanana..ganu kter)
Hobi memasak.. (
boolehlaa jgk lauk bujang)
tu jela kot sal aku..
xthu nk tulis ape.. 
haha.. 

Kenapa aku bt blog ni?
Hurmmmm...
Knape ek..
korang rse?
haha..

klu bleh aku nk jdkan blog ni sbgai kenangan..
kenangan aktiviti2 aku bersama kwan2..
pegi travel mane2 ke..
pegi bt ape2 join ape ke kn..
mgkn jgk berkongsi pendpt taw idea2 taw ape2 la kn..
tp men ikut2 tu ade jgk bt blog ni haha..
tp aku biasa lmbt skit..
org dh ke dpn aku bru smpi..
slalu tertinggal bas..ahaha
aku sbnrnye dh lama dh bt blog ni..
blogspot pn sibuk je pkse 
aku start blogging..!! post something..!! (haha..nmpk sgt tpu)
cume 
aku xpndai sgt nk bt nk edit la ape sume..
tp org ckp ringkas je mgkn 
aku je kot MALAS haha..
so iAllah stakat ni jelah 
aku pn blur xthu nk tulis pe..
dn 
aku nk upload skit la gmbr2 aku dn suasana dn ape2..
bkn ape kasi cria skit ni men tuliss je xbest kan..
ade gmbr best skit..
kang korg ckp 
aku bajet nk promo dri plak letak gmbr bagai..
haha..
klu 
aku letak gmbr eskem promo diri ape nye kn?
haha..
pape je..



Ni la Family aku..
ramai anak buah..
ayohDe bdk2 pggl haha..


Ni hobi aku..
haha..
cam comel plak apron tu aku tgk..
huhu..



Ni haiwan peliharaan aku..
kecikkkk je besr2 xbest..
DrWhiteTiger
DjGiraffe





 Ni aku p travel kt UK tahun 2010
blkg tu tower bridge london..




 ni kt Old Trafford..
Pasukan aku plg minat..
hhaha Manchester United




 Nananana gaaanu kiter..
haha jemput dtg teganu..
akus blnjer korg kepok lekor terbaik..




 Maen futsal ngn kwn2 lame kt kg..
haha ni time raya 2012..






Ni travel p St.Petersburg,Russia tahun 2011




 Ni kt HongKong Disneyland..
time nk blik Malaysia tp transit kt HongKong kejap..

(kejap xkejap 18jam weiii~~)




 Main Paintball..
bestt haha..



Ni ayam masak merah aku masak tuk kwn2 aku..
time Ramadhan lepas..
huhu..


Hostel Spartiv
0110















                                         
                                         

3 comments:

  1. hoihh?? muke kawan bek skeping pun takdak ka?? mls ah nak tlg comeykan blog yg uduh nie??

    ReplyDelete
  2. hahahaha bmbg weh nnti ade org mrh hihihi..

    ReplyDelete
  3. klo story pasal travel, confirm traffic laju nnti

    ReplyDelete